Header Ads

Викладач Третяк Б.В. виступив з доповіддю на науково-практичному семінарі

news_seminar


26.04.2016 викладач професійно-теоретичної підготовки Третяк Б.В. виступив з доповіддю на науково-практичному семінарі «Використання платформи дистанційного навчання  e-learning.org.ua в освітньому процесі професійно-технічного навчального закладу» на базі системи дистанційного навчання Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Тема доповіді «Проблеми впровадження дистанційного навчання в освітній процес ВПУ-13 м. Івано-Франківська». В семінарі прийняло участь 8 доповідачів та 36 слухачів з усіх регіонів України.


Адаптація ПТНЗ України до комп’ютерної епохи - застосування ІКТ в начальному процесі, одна з важливих тенденцій розвитку світового освітнього процесу.


Основні аспекти проблем дистанційного навчання:


1. Підготовка викладача до використання ІКТ в звичайному та дистанційному навчанні.

  • - курси з пед.працівниками в оволодінні ІКТ в навчальному поцесі;

  • - майстер –класи – проведення компетентним викладачем  відкритого уроку з використанням ІКТ;

  • - мотивація викладача , щодо використання ІКТ :


а) постійне підвищення рівня компетентності викладача – життєва стратегія вдосконалення;
б) обидва (викладач+учень) працюють , щоб навчатись, ділитись знанням, життєвим досвідом;
в) ІКТ - джерело для самостійної роботи учнів;
г) контроль навчального  процесу (тестування , самоконтроль), зняття спірних ситуацій ;


2. Організаційно-технічні проблеми .

  •  технічні засоби:  локальна мережа ПТНЗ з виходом в глобальну; ПК з доступом до мережі;сайт з платформою дистанційного навчання цілодобовим доступом ; вся територія і корпуси  ПТНЗ покрито WI-FI;

  • створення інформаційного середовища: сайт vpu13.if.ua;


3. Активізація навчальної діяльності учнів.

  • високоякісна профпідготовка учня , що дозволить йому самореалізуватись і конкурувати на ринку праці ,популярність професій;

  •  самостійність в побудові навчальних кроків;

  • психологічний аспект-домашня атмосфера , вільний час- вільний графік;

  • надати учневі різнорівневу навчальну інформацію та тестування;

  • різноманітна аудіо-, відео- інформація;


4. Розробка методики використання ІКТ у навчальному процесі.

  • модульне структурування навчального матеріалу і забезпечення дидактичними матеріалами ( електронні підручники, плакати , відео- сюжети, презентації );

  • багаторівнева система навчання і оцінювання;

  • розширення спектру освітніх послуг ;


vpu13_26042016_02


vpu13_26042016_01


image006


image008


vpu13_26042016_03


image012


image014

1 коментар: